reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janko Oravec

Janko Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podla zverokruhu som Lev. Toto znamenie mas za nasledok, Vas zaujem o mna. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Čo od nas ženy chcú aneb ako nebyť len kamarát

Janko Oravec

Čo od nas ženy chcú aneb ako nebyť len kamarát

S kazdeho rozku trosku

  • 13. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Boh nas nenavidi, alebo verit ci neverit?

Janko Oravec

Boh nas nenavidi, alebo verit ci neverit?

Po mojom prvom 'trosku' sovinistickom clanku som sa rozhodol napisat nieco kontroverznejsie.

  • 29. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 145x
  • 97
Akú hodnotu majú vlastne ženy? Pustit sa ci nepustit do vztahu ...

Janko Oravec

Akú hodnotu majú vlastne ženy? Pustit sa ci nepustit do vztahu ...

V prvom rade sa ospravedlnujem za diakritiku, akosi som sa ocitol v Londyne a mam tu len anglicku klavesnicu ... :-) ( a som lenivy si to spravit :D )

  • 25. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
reklama
SkryťZatvoriť reklamu