reklama

Boh nas nenavidi, alebo verit ci neverit?

Po mojom prvom 'trosku' sovinistickom clanku som sa rozhodol napisat nieco kontroverznejsie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (97)

Dlho sa zamyslam na tym ci verit alebo nie. Tak som si zasiel po radu k jednej mojej dobrej znamej, pani mne ako druha mama sa k mojim otazkam vyjadrila asi tak, ze ''Jano dostanes po papuli''. Cize tam by som sa dostal tak k cervenym licam miesto odpovedi.

Rozhodol som sa preto ist priamo za ''sluhom bozim''.

Po zhovarani sa s panom fararom o tom ci mam alebo nemam verit som sa rozhodol. Pri jeho argumentoch ako : ''Boh nam stale pomaha'', ''Boh je neustale pri nas'' a ''Boh nas miluje'' ma donutil k overeniu si toho co vravi. Po mnohych zivotnych prihodach a situaciach ma nenapada ina vec ako, ze Boh nas nenavidi. Kazdy den sa v novinach, televizii a internete dozvedame vselijake vesele novinky ako, koho, kde, kto zavrazdil, kto sa kde cim predavkoval alebo v poslednom case stale popularnejsie je znasilnovanie neznejsieho pohlavia. Nemenej smutne su prirodne katastrofy, kde umieraju desat tisice ludi. Ako moze Boh toto dopustit? Ak toto je dokaz lasky od Boha, tak dakujem pekne. Na moju otazku preco ti ludia trpia mi povedal ze su to hriesnici. Takze 7 rocne dievca unesene a znasilnovane si to doslova zasluzi lebo je hriesnica. A vrahovia, pedofili a podobny vyrastkovia si behaju volne lebo oni hriesnici niesu. Ved a co potom ze tam niekoho zabiju, hentam znasilnia, pojdu do kostola vyspovedaju sa, vecer pred spanim si povedia par otce nasov a zdravasov a Boh im odpusti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slusne rodiny s dobrym zazemim nemozu mat deti zatial co spinavy cigani kupajuci sa v jazierkach kde si vypustaju zumpy prave prezivaju baby boom. Ale asi to tak ma byt. Mozno aj Boh je cigan a tak drzi stranu svojim.

A kedy a ako nam Boh pomaha? Pytal som sa pana F. ci mi pomaha napr. tlacit furik, s ucenim, domacimi pracami alebo uz len prekladat nohy pri chodzi. Pan F. sa len pousmial a povedal nieco ako, Boh ti pomaha v zlozitych situaciach, pomaha ti spravne sa rozhodnut co je dobre a co zle. V momente som sa naneho otocil s otazkou ci aj tym vrahom a pedofilom pomaha ''spravne'' sa rozhodnut. Nato uz mi odpovedat nevedel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Este by som to vsetko prekusol, kym mi nepodal vysvetlenie na otazku ako to je z rozmnozenim ludstva, ked Adam a Eva prvy ludia na svete splodili dvoch synov Kaina a Abela. Ako je mozne aby sa ludstvo rozmnozilo? Ked Kain zabije svojeho brata a je vyhnany. Z nicoho nic sa ocitne v meste medzi ludmi? Ako to je mozne? Akymi ludmi? Ved bol prvy na svete s jeho matkou a otcom. Znamena to, ze ked Adam a Eva boli prvy ludia a mali dvoch synov,ze synovia spali s vlastnou matkou? Nieje to incest? Takze zaciatky su krasne, brat si zabije brata, potom sulozi s vlastnou matkou ...

Len tak pre zaujimavost som sa ho nakoniec opytal ako to vydrzi s celibatom. Odpoved bola, ze mu staci viera a ta ho dostatocne naplna. Po nepatrnom poukazani na jeho ''bratov'' zvrhlikov s chutkami na deti ukoncil somnou rozhovor slovami : '' Boh Ta aj tak miluje aj ked si zisiel s cesty''.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze po konecnom zhodnoteni som sa pevne rozhodol ze verit nebudem. Verit v niekoho kto nas nenavidi, neustale tresta a dopusti strasne zverstva nieje normalne.

Ak niekto taky je a plati to co sa traduje, dobre mu na tom krizi.

Janko Oravec

Janko Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podla zverokruhu som Lev. Toto znamenie mas za nasledok, Vas zaujem o mna. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu